-

31 Temmuz 2009 Cuma

!!Twilight'dan Çıkarılmış Sahnelerin Sözleri!!

Catherine Hardwicke Anlatıyor..

Catherine Hardwicke: Bu sahne de Edward’ ın ailesi onun Bella’ dan bu kadar etkilenmesi konusunda pek de emin değiller ve düşüncelerini paylaşırlar.
((Araba Sahnesi))
Emmett: (Arabaya vurarak) Edward!
Emmett: Edward, O bizden biri değil!


Catherine Hardwicke: Bir tane daha küçük eğlenceli sahne vardı hazırladığımız ve benim kitaptan en çok sevdiğim cümleleri de içeriyordu. Onları da filme ekleyebilmeyi isterdim ama şimdi seyretmeniz için buradalar. Bu sahne ayrıca Kristen’ in de en sevdiği sahne.

Edward: Bella, artık gerçekten ormanda yalnız başına dolaşmaman lazım. En azından yanında ben yokken.
Bella: Kendimi koruyabileceğimi düşünmüyor musun?
Edward: Koruyamayacağını biliyorum ve bazen ben etraftaki en tehlikeli şey değilim.
Bella: Waylen’ ı öldürenler başka vampirlerdi, değil mi?
Edward: Hah! Sadece daha dikkatli olabilir misin?
Bella: Belki araba bana çarptığında aslında benim sıram gelmişti.Balki kaderle dalga geçiyorum.
Edward: Bella, senin sıran ben seni ilk gördüğüm gün gelmişti.
Bella: Gerçekten benim tadımı merak ediyor musun?
Edward: Eveeet!
Edward: Seni kırılgan küçük insan!

Catherine Hardwicke: Eğer Dr. Cullen ve Esme’ yi seviyorsanız bu size küçük bir iyilik.

Edward: Sıkı tutunsan iyi olur, spider monkey!
Esme: Onu yaşama geri döndürdü.
Carlisle: Çok uzun süre yalnız kaldı. Bu nasıl iyi olabilir ki?
Esme: Alice’ in daha önce de yanıldığı oldu.
Carlisle: Biliyorum
Esme: Carlisle, Bella onun istediği kişi. Bir şekilde yürüyecek bu.
Carlisle: Sen ümitsiz bir romantiksin.

0 yorum: