-

15 Ağustos 2009 Cumartesi

New Moon’un Yeni Yıldızı Jamie Campbell Bower ( Caius) İle Röportaj



MTV: Comic-Con’a ve “Twilight” a hoşgeldin Jamie. Burada olmak nasıl bir duygu?

Jamie Campbell Bower: Oldukça iyi, dostum. Dün gece 5.30’ta uçaktan indim, doğruca Gaslamp meydanına gittim ve Twilighter’ları selamladım. Bu çılgınlıktı.

MTV: Filmi hayranlara tanıttın mı?

Bower: Evet bunu birlikte yaptık. Tüm oyuncular… İzleyen herkese merhaba diyebilmek için etrafta dolaştık, çünkü Alacakaranlık’ın bir gösterimini yapıyorlardı ve bu yüzden hep beraber içeriye girdik. Yemin ederim, 4 kişinin falan kalp krizi geçirdiğini gördüm.

MTV: Şu anda bir “Twilight Saga” grubu üyesi olduğunu bilmek nasıl bir şey?

Bower: Güzel. Sanırım bunu kullanabilirim, kötü bir şekilde.

MTV: Yeni Ay’daki karakterinden bahset bize.

Bower: Volturi’nin lideri Caius’u oynuyorum. Onlar(Volturi) bir grup ve vampir topluluğunu etkili bir şekilde yönetiyorlar. Yasaları koyuyorlar. Ben, Aro’yu oynayan Michael Sheen ve Marcus’u oynayan Christopher Heyerdahl diye biri daha. Bella’yı öldürmeye ve Edward’ı bizimle yaşamasına ikna etmeye çalışıyoruz. Çünkü Peter(Carlisle Cullen) daha önce gelip bizimle yaşamıştı ve Cullenları çok seviyoruz.

MTV: Yönetmen Chris Weitz bu oyuncuların çoğuna yabancı, sen de öyle. Siz iki yeni gelen arasında film çekimi başlamadan önce ne tür konuşmalar oldu?

Bower:O bize çok fazla özgürlük tanıyor. Filmden önce oturduk ve ortaya fikirler attık.Volturuninki gibi Caius’un hikayesi de zaten ortadaydı. Tamamen açıklayıcı bir hikayeydi. Oturduk ve dedim ki “Sanırım Caius’un kökleşmiş bir öfkesi var. Özel bir gücü yok ve bu yüzden oldukça kızgın çünkü diğerlerinin var.” Ve daha sonra sete geldiğimizde Chris “Bu fikrin peşinden git” dedi. Aynı şekilde bir kaç çekim yaptık daha sonra bunları değiştirdik ve çılgınca bir şeyler yaptım.

MTV: Bu çılgınca çekimlere bir örnek verir misin?

Bower: Değişik aksanlar kullandık, değişik stiller.Çok içedödük bir tane ve daha sonra tamamen abartılı olan bir başkasını. Çok eğlenceliydi.

MTV: N e yazık ki seni Yeni Ay fragmanında göremiyoruz. Belki bu yüzden bize Caius’tan bir ipucu verbilirsin. Kameraya bak ve karakterin tarzıyla favori cümleni söyle.

Bower: ( O karaktere bürünür ve) “İkinci bir şans sunmayız. Sözünüzü en kısa zamanda yerine getirmenizi tavsiye ederim.”

0 yorum: